بندر گناوه

شهری از توابع استان بوشهر

بندر گناوه

شهری از توابع استان بوشهر

باز هم شکست پرسپولیس !!!

 

مهربانا !

ای خدایی که عطر بهار از تکرار نام تو تراوش می شود و قلب ها از یاد تو همواره گوارا و با طراوت باقی می مانند ، دل ما را چون بهار مهرجویانت ، از می لطف خویش مست گردان و فصل بیداری را بر وجودمان آشکار ساز که ما تنها به عنایت تو دل بسته ایم و تنها به رحمت و بخشش تو امید داریم .

 

سلام . امیدوارم آدینه خوبی رو سپری کرده باشید و هفته خوبی پیش رو داشته باشید و با عرض تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین پانزده خرداد .

 

حس و حال خوبی ندارم . دست و دل خوشی برا نوشتن نیست . بعد از پایان تلخ اون لیگ لعنتی و سومی پرسپولیس ، دل خوش کرده بودیم به جام حذفی . این چند روزه همه فکر و ذکرمون معطوف این بازی بود و نتیجه ای که ممکن بود به دست بیاد . اما متاسفانه انگار طلسم بدشانسی های پرسپولیس حالا حالاها پایداره ، پرسپولیس و پرسپولیسی هایی که ٦ ساله در حسرت یه جام موندن . چه میشه کرد ؟ کیو باید مقصر دونست ؟ این عدم نتیجه گیریها رو باید گردن کی انداخت ؟؟؟ چقدر بازیکن از دست دادیم ؟؟؟ چقدر لطمه خوردیم از رفتن اونها ؟؟؟ من و امثال منی که هیچی از فوتبال سرمون نمیشه اینو فهمیدیم اما اون بالا نشینایی که داعیه مدیریتشون به آسمون رسیده اینو نفهمیدن یا اگه هم فهمیدن هیچ اقدامی نکردن و باید جوابگو باشند . چرا حامد رفت ؟ چرا کاظمیانو انداختین بیرون ؟ چرا بهروزو خونه نشین کردین ؟؟؟ آقایان ! سابقه نداشته پرسپولیس ٤ تایی بشه ها ، که متاسفانه با سیاستهای غلط شماها این چیزا را هم می بینیم . 

بابا ، یکی نیست به اینا بگه اینقد رو اعصاب مردم راه نرین ؟ ایهاالناس !!! همه ورزش نویسان به این نکته اتفاق نظر دارند که از روزی که کریم باقری از هافبک به دفاع کوچ کرده ، شیرازۀ پرسپولیس از هم پاشیده . چرا اینا نمی فهمن ؟ چرا به جای اون خریدای الکی و این همه پول هدر دادن ، یه مدافع درست حسابی نمیارن ؟؟؟

یکصد هزار نفر تماشاگر !!! آقایان ، شوخی نیست ، به خدا باید پس بدین ، باور کنید . میدونید امروز چقدر از اون جوونا گریون رفتن خونه ؟؟؟ کی باید جواب بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پ. ن : شانس آوردیم که عماد رضا رو نداشتن وگرنه از فصل دیگه فریاد ٦ تایی ها رو زیاد می شنیدیم !!!